۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۰۴

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از بلغارستان؛

منصوری: سطح مسابقات جودو بالا بود/ ناداوری حقمان را ضایع کرد

منصوری: سطح مسابقات جودو بالا بود/ ناداوری حقمان را ضایع کرد

سرمربی تیم جودوی ناشنوایان با بیان اینکه انتظارات از ورزشکاران این رشته در المپیک ناشنوایان بالا بود، گفت: سطح این مسابقات بالا بود با این حال خوشحالم که با یک طلا و سه مدال برنز کارنامه خوبی از خودمان بر جای گذاشتیم.

محمد منصوری در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به صوفیه بلغارستان، درباره کسب آخرین مدال کاروان ایران در مسابقات المپیک ناشنوایان توسط جودوکاران اظهار داشت: سطح این مسابقات بسیار بالا بود. کشورهای قدرتمند جودو مانند روسیه، ترکیه، ژاپن و فرانسه هم که در جودوی جهان حرف اول را می‌زنند در این مسابقات حضور داشتند.

وی افزود: متاسفانه در شش وزن انفرادی قرعه خوبی به ورزشکاران ما نخورد. همچنین نبود یک داور در کاروان به ضررمان تمام شد.

سرمربی جودوی ناشنوایان با بیان اینکه نتایج انفرادی جودو زنگ خطر را برای ایران روشن کرد، گفت: به همین خاطر در مسابقات تیم به تیم ورزشکاران ما بهتر ظاهر شدند و با کسب مدال برنز خودشان را ثابت کردند.

منصوری با اشاره به نتایج جودو در وزن آزاد، خاطرنشان کرد: دو ورزشکار ما تا پای فینال پیش رفتند ولی یکی از آنها به خاطر انجام خطا از حضور در دیدار رده بندی و کسب مدال محروم شد. نماینده دیگر ایران هم به خاطر ناداوری حقش ضایع شد و نتوانست به فینال برسد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بخش کاتا که برای اولین بار در مسابقات المپیک ناشنوایان برگزار می‌شد، با سه ماه کار کردن به طلا رسیدیم. باید به خاطر این طلا از زحمات فرهاد شکیبی که تجربیاتش را در اختیار ما قرار داد، تشکر کنم. شاید اگر زحمات وی نبود نمی‌توانستیم به مدال برسیم.

منصوری در پایان با بیان اینکه ادامه همکاری‌اش با تیم ملی ناشنوایان به نظر فدراسیون بستگی دارد، گفت: جا دارد از همکارانم یعنی محمدرضا لویی مقدم و مصطفی نمکیان هم که همیشه کمک حال من بوده‌اند و زحمت زیادی برای تیم ملی کشیده‌اند تشکر کنم.

اسامی ورزشکاران و تیم‌های مدال آور ایران در المپیک ناشنوایان مدال گرفته‌اند به شرح زیر است:
مدال طلا:
محمد خدایار، امیر دانیالی و مژده مردانی (کاراته)،حسین نوری و رسول دریانی(کشتی آزاد)،  کاراته  تیمی مردان، کاتای جودو

مدال نقره:
حسین کرمی (پومسه) و میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی)، سجاد پیرآیقرچمن(دو و میدانی –پرتاب دیسک)، محمد محبوبی(کشتی آزاد)

مدال برنز:
مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، محمدرضا هوشیار، بهاره صفری، فاطمه قلی زاده و عاطفه بعیات (کاراته) و محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمد امین نعمتی (کشتی فرنگی)، میثم اخوان و مرتضی جدایی  (کاراته)،علی سلحشور ، حسین الله کریمی (جودو)، فرود حجتی(کشتی آزاد)،  تیم کاتای تیمی مردان(کاراته)، تیم جودو و تیم والیبال.

کد خبر 2110083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha